Saturday, January 10, 2009

Singapore kick-off!

Hey folks!!

Ik ben fris en fuitig in Singapore aangekomen na een prima reis met Singapore Airlines. Ik kreeg zelfs een heuze steak in het vliegtuig, nice! SA is met alles gewoon net iets beter dan anderen, zo krijg je bijv metaal bestek. Tja, dat eet gewoon lekkerder :)
Verder geen vertraging gehad. Eindelijk ben ik een keer opgehaald door zo'n dude met een naambordje (nice!). Netjes afgezet, ingecheckt.
Meteen het zwembad ingedoken en de faciliteiten bewonderd: basketbal court, tennis court, squash court, fitness, lounge (met elke ochtend gratis ontbijt) en de onvermijdelijke sauna.
Ik vermaak me wel. LMFD!

Het weer is heerlijk, het ruikt een beetje naar Midden-Amerika, dezelfde vochtige, drukkende, warmte. Maar niet te warm. TOP!

Ik was nog helemaal niet moe dus ben ik na mijn duik gaan ontbijten en heb ik ff een kerk gegooglet. Na ontbijt naar de kerk gelopen (5min, ik zit pal in het centrum, ik heb 1000 winkels op 5 min lopen, de kerk is in een shopping mall). Ik kom binnen in een herrie van in tongensprekende mensen, dus ik was niet meteen verkocht. Ik zat nog geen 5 min en toen kwam er iemand naar me toe en vroeg of ik bij hen wilde zitten. Tja, zo maak je snel vrienden. De dienst bleek nog niet begonnen te zijn en de toen de dienst wel was begonnen bleek de band wel heel goed te zijn. Het wel super happy clappy enzo, maar de mensen zijn echt super aardig!! Na de (zeer lange) dienst (gaap preek, lekker oppervlakkig, helaas) mee gaan lunchen. Heerlijke soep met weet ik wat niet erin. Helemaal top.

Ik ben in mijn element.

Vanavond Amanda ophalen. Can't wait to show her around!

Nu even het basketbalveldje ontmaagden.

Cheers, Luuk

No comments: