Monday, January 12, 2009

Amanda is inmiddels ook aangekomen en ik zit nu voor mijn eerste dag op kantoor. Het is opvallend dat ze hier wel gewoon IT zaken in 1x (of iig in 1 dag) kunnen regelen. NLers kunnen blijkbaar slecht organiseren. Misschien komt het ook wel omdat hier minder mensen werken.
Anyway, ik ben erg goed ontvangen!

Ik probeer nu mijn jet lag te minimaliseren. Ik ben gister de hele dag op gebleven en was echt kapot aan het einde van de dag. Om 21:00 lag ik al te ronken. Heerlijk geslapen en merk nu weinig van de vermoeidheid.

Heb net een telefoongekocht waar je me op kunt sms-en (volgens mij voor weinig! ik kan terug sms-en voor 7,5 eurocent) en bellen (via 0900-8100 kost het 1ct/min in het weekend). Het nummer is +65 90852935.

2 comments:

Markas said...

wat doe je daar!? dacht dat we binnenkort nog moesten lunchen @ bijlmer ;-)

enjoy daar iig!

Von_Dutch said...

ach, Mark, wat zijn 4 maanden tov de eeuwigheid :)

lunchen in juni?
Lijkt me gezellig!